ISO certificaten

Als marktleider in de logistieke sector werkt DHL Express voortdurend aan het vergroten van klanttevredenheid. Daarnaast nemen wij onze maatschappelijke verantwoordelijkheid heel serieus. Op het gebied van Kwaliteitsmanagement en Milieu- en Energiemanagement voldoen wij aan de hoge eisen van ISO en zijn dan ook ISO-gecertificeerd.

Kwaliteitsmanagement

Bij DHL Express werken we voortdurend aan de verbetering van onze dienstverlening en het vergroten van de klanttevredenheid. Dit helpt ons onze processen en het contact met onze klanten continu te verbeteren waardoor we fouten en inefficiënties kunnen voorkomen. Om continu te kunnen blijven verbeteren, maken wij gebruiken van verschillende middelen die zijn ontleend aan de methoden van Lean en Six Sigma. Bovendien maken wij gebruik van een kwaliteitsmanagementsysteem dat aan hoge eisen voldoet en dat ISO 9001 gecertificeerd is.

Milieu- en Energiemanagement

Als marktleider in de logistieke sector neemt DHL Express zijn maatschappelijke verantwoordelijkheid heel serieus. Bescherming van het milieu en in het bijzonder het klimaat vormen doelen waaraan we een belangrijke bijdrage kunnen en willen leveren. Om de milieubelasting die wordt veroorzaakt door onze bedrijfsprocessen verder te minimaliseren, werken wij volgens gecertificeerde managementsystemen op het gebied van milieu (ISO 14001) en energie (ISO 50001).