Overslaan en naar de inhoud gaan
Toggle menu DHL Express
  • Verzenden
  • Tarieven
  • E-commerce
  • Track en Trace
  • Nieuws
  • Kennisbank
  • Contact
  • nl
    • nl
    • en
    MyDHL+

DHL Express Kennisbank

Alle informatie over internationaal verzenden op één plek

FAQ
Brochures
Handleidingen
Douane
Ondersteuning
Webshops
Media
Duurzaam

Snel naar:

  • Online pakket versturen
  • Douane papieren
  • Douanebrochure
  • Pakket versturen (FAQ)
  • Zending traceren (FAQ)
  • Online verzenden (FAQ)
  • Tarieven en Transittijden
  • Aanvullende diensten
  • Verpakkingsadvies
  • Verzendtips
  • Factuurtips
  • Brexit
  • E-commerce tips & tricks
  • Lithium batterijen verzenden
  • Paperless Trade
  • Denied Party Screening (DPS)

    Met de Denied Parties Screening zorgen bedrijven als DHL Express ervoor dat zij voldoen aan lokale en internationale wet- en regelgeving. Onze missie is ervoor te zorgen dat wij geen enkele zending van of naar Denied parties vervoeren en niets verzenden waarvan de inhoud of bestemming in strijd is met op het land gebaseerde sancties.
  • Een klacht indienen?

    Als u een klacht heeft willen wij dat natuurlijk weten. Ons motto is dan ook "Customer is King". Op deze pagina vind u de mogelijkheden om contact met ons op te nemen als u een klacht, compliment, of feedback voor ons heeft.
  • Phishing of fraude melden

    DHL Express helpt u graag u te beschermen tegen frauduleuze e-mail, SMS of Whatsapp. Wanneer stuurt DHL Express u een e-mail of tekstbericht, en hoe herkent u fraude?
  • Uw klantgegevens wijzigen? Of een verhuizing doorgeven?

    Zijn uw gegevens gewijzigd en wilt u deze doorgeven aan DHL Express? Bekijk onderstaande opties om uw gegevens te wijzigen.
  • Documentzendingen

    Bij documentzendingen is het belangrijk dat u de juiste inhoudsomschrijving kiest. Ook is het belangrijk dat u van te voren verifieert of uw documentzending in het land van de ontvanger al dan niet douaneplichtig is. Zo voorkomt u onnodige vertraging en kosten.
  • Security Services

    Om de kwaliteit van onze dienstverlening te kunnen waarborgen, berekenen wij voor uitzonderlijke situaties en activiteiten een toeslag. Dit betreft onder andere de zogenaamde Security Services, van toepassing op de volgende bestemmingslanden.
  • Grenswaarde voor geschenken

    Wilt u uw familie of vrienden in het buitenland verrassen met een cadeau voor de feestdagen? Dan is het slim om rekening te houden met de zgn. de-minimis grensbedragen, die per land verschillen. Wanneer de waarde van uw cadeau onder het grensbedrag blijft, hoeft de ontvanger geen invoerrechten of btw te betalen. Zo blijft een geschenk ook echt een geschenk.
  • Warranty & Indemnity formulier

    Warranty & Indemnity formulier nodig? U vindt ze hier.

Pagina's

  • 1
  • 2
  • 3
  • Volgende
  • laatste »
  • Handige links
    • Boek een retour
    • Douaneformulier aanmaken
    • Pre-printed Waybills
    • Bestel verpakkingsmateriaal
  • Ondersteuning
    • Afmetingen en gewichten
    • Tarieven en Transittijden
    • T1 transitdocument
    • Verzekerd verzenden
  • FAQ
    • Algemene vragen
    • Pakket versturen
    • Online verzenden
    • Zending traceren
  • Populaire DHL bestemmingen

      • Australië
      • België
      • Brazilië
      • China

      • Duitsland
      • Frankrijk
      • Italië
      • Nederland

      • Rusland
      • Spanje
      • UK
      • USA
  • Volg ons op
  • Track & Trace
  • Nieuws
  • Kennisbank
  • Contact
  • Werken bij
  • Over DHL Express
  • Algemene voorwaarden
  • Privacy Policy
  • Toegankelijkheid
  • Contact

Copyright 2021 DHL Express. All rights reserved